Ласкаво запрошуємо на наш сайт!        
Старокостянтинівська  загальноосвітня 

школа І-ІІІ ступенів №4 Хмельницької області

ГоловнаКаталог файловРеєстраціяВхід
Меню сайту

Форма входу


Слайдшоу

Новини "Освіта.ua"

Корисні посилання

Головна » Файли » Мои файлы

Наказ "Про створення класів з інклюзивною формою навчання та організацію в них навчально-виховного процесу у 2017-2018 н.р."
11.12.2017, 12:21

 

Хмельницька область

СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

         ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 4

 

НАКАЗ

31.08.2017                                Старокостянтинів                  № 82

Про створення класів з

інклюзивною формою навчання

та організацію в них навчально-виховного

процесу у 2017-2018 н.р.

На підставі Закону України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу» від 06. 07. 2010 р. № 244-VI, Постанови Кабінету Міністрів України від 15. 08. 2011 р. № 872 «Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладів», витягів з протоколу засідання психолого-медико-педагогічної консультації та з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство, та наказу управління освіти від 30.08.2017 р. №123

НАКАЗУЮ:

1. Створити у 2017-2018 навчальному році класи з інклюзивною формою навчання (списки дітей з особливими освітніми потребами подаються у додатку 1  до цього наказу) 2, 3, 6 класи.

2. Забезпечити інклюзивні класи посадами вчитель-асистент.

3. Асистентам учителів забезпечити:

3.1. виконання посадових обов’язків асистента вчителя;

3.2. соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами;

3.3. до 20.09.2017 р. спільно з учителями початкових класів (відповідного інклюзивного класу), батьками дітей з особливими освітніми потребами, практичним психологом, корекційним педагогом, соціальним педагогом та заступником директора з навчально-виховної роботи здійснювати розробку індивідуальної програми розвитку  та його виконання протягом навчального року;

3.4. у випадку, коли дитина навчається за індивідуальним навчальним планом здійснювати відповідне календарне та по урочне планування.

4. Покласти відповідальність за збереження здоров’я учнів з ООП інклюзивних класів на асистентів учителів та класоводів, класних керівників Коцюбенко Н.Д., Ордак О.І., Корнійчук І.О.

 5. Вчителям початкових класів та вчителям-предметникам забезпечити особистісно зорієнтований підхід до організації навчально-виховного процесу, враховуючи особливі освітні потреби учнів.

6. Для проведення корекційно-розвиткових занять надати 8 годин практичному психологу Городельській Ю.С. та вчителю –логопеду Кулик М.М. – 12 год.з 01.09.17р. до кінця навчального року.

7. Здійснювати оцінювання навчальних досягнень дітей з особливими потребами згідно з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів та обсягом матеріалу, визначеним індивідуальною навчальною програмою.

8. Залучати дитину з особливими освітніми потребами до позакласних та позашкільних заходів з урахуванням її інтересів, нахилів, здібностей, побажань, індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану здоров’я.

9. Практичному психологу Городельській Ю.С.:

9.1. надавати систематичну консультативну допомогу вчителям початкових класів, учителям-предметникам, які викладають у класах з інклюзивною формою навчання, у створенні сприятливих умов адаптації учнів з ООП, психологічно комфортного перебування в учнівських колективах;

9.2. вивчити стан адаптації учнів з ООП класів з інклюзивною формою навчання;

9.3. здійснювати психолого-педагогічний супровід:

дітей, які мають особливості психофізичного розвитку, проводити індивідуальну роботу, сприяти успішній адаптації до навчання та перебування в учнівських колективах;

родин, у яких виховуються діти з ООП, проводити індивідуальні консультації для батьків, тренінги.

10. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Мельник Г.І.:

10.1. взяти під контроль:

організацію навчання учнів з особливими освітніми потребами у класах з інклюзивною формою навчання;

– проведення корекційно-розвиткових занять відповідними вчителями;

здійснення аналізу результативності навчально-виховного процесу в класах з інклюзивною формою навчання та рівня навчальних досягнень учнів з ООП.

11. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор школи                        Н.І.Мусат

 

Категорія: Мои файлы | Додав: sk-sch4
Переглядів: 59 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Категорії розділу
Мои файлы [48]

Пошук

Конкурси
Математичний міжнародний конкурс «Кенгуру»

Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня»

Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної грамотності «Бобер»

Всеукраїнський природничий конкурс «Колосок»

Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник»

Прогноз погоди
Яндекс.Погода

Цитати дня

Свята України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Опросы
Оцініть сайт
Всього відповідей: 218

Статистика сайта

Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz