Ласкаво запрошуємо на наш сайт!        
Старокостянтинівська  загальноосвітня 

школа І-ІІІ ступенів №4 Хмельницької області

ГоловнаКаталог файловРеєстраціяВхід
Меню сайту

Форма входу


Слайдшоу

Новини "Освіта.ua"

Корисні посилання

Головна » Файли » Мои файлы

Психолого – педагогічний семінар для вчителів: ПРОФІЛАКТИКА ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ
[ Викачати з сервера (40.6 Kb) ] 04.05.2015, 20:53

1. Вправа «Мозковий штурм»
 

Професійне вигорання — це синдром, який розвивається на фоні хронічного стресу та призводить до виснаження емоційно-енергетичних та особистісних ресурсів людини, накопичення внутрішніх негативних емоцій та невміння їх позбутися.
 

Правила роботи групи:
 

  • тут і зараз;
     
  • регламент;
     
  • поважати думку товариша;
     
  • знаходити істину;
     
  • не перебивати один одного;
     
  • створювати позитив.
     

Ведучий. Як виникає синдром вигорання у педагогів? Частіше у педагогів він виникає у 35—40-річному віці. Вже є достатній педагогічний досвід, а свої діти стали дорослими, коли замість професійного піднесення, навпаки, простежується спад: знижується ентузіазм у роботі, зникає вогник в очах, наростає негативізм, утома — й талановитий педагог стає професійно виснаженим. Це дуже небезпечна професійна хвороба. Дослідницею цього явища є Христина Маслач. Свою книгу вона назвала «Емоційне згорання — плата за співчуття».
 

Синдром професійного вигорання розвивається поступово.
 

Стадії професійного вигорання:
 

  1. стриманість емоцій, віддаленість в емоціях із сім’єю, стан тривожності;
     
  2. непорозуміння з учнями, батьками, неприязнь, антипатія;
     
  3. змінюються уявлення про цінності життя, ставлення до себе погіршується.
     

Симптоми професійного вигорання
 

1)    психофізичні:
 

  • відчуття постійної втоми,
     
  • хвороба (головний біль, зменшення та збільшення ваги, сонливий стан);
     

2)    соціально-психологічні:
 

•    депресія, пасивність, нервові зриви, відчуття тривоги, загальна апатія щодо життєвих та професійних перспектив.
 

3)    поведінкові:
 

  • відчуття, що робота стає тяжкою;
     
  • педагог змінює свій робочий режим (збільшує або зменшує час роботи);
     
  • не виконує важливих завдань або використовує багато часу на виконання несуттєвих завдань;
     

тримається на відстані від колег.
 

Категорія: Мои файлы | Додав: sk-sch4
Переглядів: 309 | Завантажень: 17 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Категорії розділу
Мои файлы [48]

Пошук

Конкурси
Математичний міжнародний конкурс «Кенгуру»

Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня»

Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної грамотності «Бобер»

Всеукраїнський природничий конкурс «Колосок»

Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник»

Прогноз погоди
Яндекс.Погода

Цитати дня

Свята України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Опросы
Оцініть сайт
Всього відповідей: 222

Статистика сайта

Copyright MyCorp © 2019
Конструктор сайтів - uCoz